Wednesday, December 7, 2016

Pelan Medical card 1 Keluarga Terbaik



Semestinya Kad perubatan dari AIA Public Takaful


Apabila anda tercari-cari kad perubatan untuk keluarga anda, Inilah plan yang sesuai kerana plan ini memberi anda pilihan untuk mendapatkan kad perubatan sahaja yang mana kosnya lebih murah.  Dengan adanya plan ini satu keluarga anda berpeluang mendapatkannya. Selain itu inilah masanya untuk kita memberi ganjaran kepada diri kita sendiri dan keluarga dengan menyediakan keselesaan penerimaan rawatan perubatan di masa hadapan. Reward yourself.

Hubungi saya untuk keterangan lanjut.

Mohd Nasri Ramli
Life Planner
AIA Public Takaful
019-3702629


4 comments:

  1. boleh tolong kirakan kalau saya janda anak satu umur 6 tahun saja. berapa ye?

    ReplyDelete
  2. Kalau saya dah ada buat operation kanser stage 1, boleh ke saya ambil kad perubatan ni?

    ReplyDelete
  3. Adakah saya layak ambil kad perubatan jika berat saya 80kg tinggi 165cm. Agak berisi, saya juga ada kencing manis dan darah tinggi. Saya baru cadang nak ambil kad perubatan sebab takut plak ada risiko operation. tolong ye. - 019 765 4567 Kak Mas

    ReplyDelete
  4. Kerja saya polis, selalu kerja luar terdedah pada bahaya, nak ambil insuran nyawa, anak ada 2 orang. Boleh tolong kira kan. terima kasih

    ReplyDelete