Sanggupkah Anda Meninggalkan Orang Yang Tersayang Dengan Bebanan Hutang Hospital?













Sayangi Anak-Anak Anda
Berikan mereka jaminan perubatan

Mengikut perangkaan inflasi kos perubatan meningkat sebanyak 15% setiap tahun.  Jesteru itu kita seharusnya bersiap sedia dari awal untuk memastikan perbelanjaan perubatan bukanlah masalah.  Oleh itu bertindaklah dari sekarang, pastikan anda memiliki medical Card dari AIA PUBLIC TAKAFUL. Memiliki Medical Card adalah seperti melakukan pelaburan (investment) yang mana keuntungannya pasti akan kita gunakan satu hari nanti. Inilah salah satu "hedging mechanism" untuk kos perubatan.
Dapatkan Medical Card AIA Public Takaful Sekarang
Demi Masa Depan Keluarga

Whatsapp / sms +6019 370 2629 - Nasri





KALAU BOLEH KU UNDUR MASA
2013
Sorry la bro. Aku belum ready lagi nak ambik Takaful yang kau proposed tu. Tunggulah nanti bila gaji aku naik sikit
2014
Alamak.... Gaji memang dah naik bro, tapi aku baru je angkat kete baru. Takaful kau tu, tunggu cashflow aku ada extra sikit la. Sekarang ni tengah ketat 
2016
Bro, kau masih buat Takaful lagi ke?
Urgent ni. Doktor cakap tekanan darah aku naik sebab jantung dah sumbat lah bro. Quotation kau bagi dulu, valid lagi tak?
Tolong aku bro. Dia cakap kalau buat bypass, mahu kena 120,000. Tak campur follow up lagi. Adusss mana aku nak cekau duit ni?
Bro... Bro... Jawablah. Apasal tak jawab?
PENGAJARAN
Kami konsultan Takaful memang boleh sabar dan tunggu anda ready. Tapi
Bolehkah penyakit atau kemalangan itu anda suruh tunggu? Timing tak sesuai lagi. Mintak tangguh dulu boleh?
Ingat! Musibah kerap melanda dalam keadaan kita tak sangka. Sudahkah kita buat PERSEDIAAN secukupnya?

Nasihat Konsulasi Percuma
Dapatkan Plan dari AIA Public Takaful Sekarang
Plan Medical Card
Plan Hibah
Demi Masa Depan Keluarga


Whatsapp / sms +6019 370 2629 - Mohd Nasri


No comments:

Post a Comment